سریال عمر گل لاله+دوتا چیز یادم اومد گفتم بگم


جدید ترین مطالب از بازیگران ترک و لاتین


سسسلام به همه ی دوستام که همشون هم خوشملن

خواستم بگم احتمالا خیلی هاتون خبر دارین که فصل جدید سریال عمر گل لاله رو قراره به زودی بده ولی بعضی ها نمیدونن و منم اینو برای اونایی نوشتم که اطلاع نداشتن

قراره سریال عمر گل لاله از شبکه aaa familyپخش بشه

ایش از دست این جم خیلی بی مسئولیته این از عمر گل لاله که خیلی مسخره و خلاصه تمومش کرد اونم از سریال روح النا که نصفه نیمه گذاشت رفت یعنی یه بار دیگه بخواد اینطوری کنه با بقیه فیلماهاااا میزنم جم رو شل و پلش میکنممممم

ولی خب هنوز معلوم نیست ساعت چند میخواد سریال عمر گل لاله رو بذاره فقط aaa familyاعلام کرده به زودی

راستی دو تا چیز یادم اومد گفتم بگم

اول اینکه اقبال خانم مادر اصلی چناره

بعدشم اینکه یکی از دوستام گفت: نتیجه اخلاقی سریال عمر گل لاله:هرکی یه بار زیر چنار بخوابه ازش بچه دار میشه یادتون باشه رفتید بیرون زیر درخت چنار نخوابیدددد(اینم برا با جنبه ها گفتم به خودتون نگیرید)

خب دیگه اینا رو خواستم بگم بابای



نظرات شما عزیزان:

مهسان
ساعت18:37---18 خرداد 1392
سلام از وبلاگت خیلی خوشم اومد مخصوصا از ایش گفتنت کلی حال کردم قربونت موفق باشی....
پاسخ:مرسی گلم خوشحال شدم سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,| 16:9 | one girl |